Thursday, January 3, 2013

first day..

the first day of my exam .. 

malam semalam lagi aku dah terasa " GELOMBANG EXAM " ni. ( ishh baru nak terasa ker?? )
tu lahh.. study week main-main je.. bukan nak take it SERIOUSLY !! huhu..

bila nak pejam mata je.. mula la terbayang kat mak ayah ..
tak nak hampakan harapan mereka berdua. . 
" boleh ke aku jawab dengan baik sok ? "

triootttt!! ( bunyi meseg hp aku.. asal cam pelik kan. hahha.)

FROM MY DADDY LA : " Abah doakan mira "
 masa tu kurang la sikit kerisauan ni kan..

seriously.. aku x boleh nak tido dgn lena until 3.00am kot..disebabkan kerisauan ni la.. 

paginye pulak.. 
MOOD : hujan :) selalunya time study week ..tido lg nih.. hehehe.. 
EH ! arini exam la.. WAKE UP ..! wake up !

prepare all my stuff .. then tercongok depan almari nak pilih pakai baju ape.. 
( women's habit kan )

SETIBANYA AKU DI DEWAN.. 
huhu... awal seyh.! tak payah nak berebut ngan orang lain nak sign attendance..

rasa macam dah lama je tak masuk dewan exam ni.. jantung pon dah berdegup laju macam wat larian marathon pon ade gak.. 
Tuhan je la yang tau camne perasaan aku masa tuh.. 

bila saat pintu dewan di buka.. 
MASA TU LA ... tawakal kpd Allah dengan usaha yang kita lakukan walaupun tak sebanyak mana.. 


macam ni la kita kan.. selalu risau pada benda yang tak berlaku lagi
:)

No comments:

Post a Comment