Thursday, February 21, 2013

sweetheart..

mesti semua tertanya-tanya siapa org yg aku minat... ( err..macam syok sendiri je kan )
actually da lama sangat aku suka kat die.. cuma minat dri jauh je.. since MAtriks !! ..

Dah 3 tahun rupanya...

first time tgk je ..terus terpikat . . hehehe
nak kata hensem.. HENSEM la jugak. :) sebab die ramai sangat peminat .. 
jeles jugak la aku . haha

yg paling penting die pandai nyanyi gak la.. 
dulu2 klu boring aku mesti soh die nyanyi . hehehe.. 

then, ingatkan bile dah masuk U , aku dpt lupakan die.. ade la jugak cita-cita nak cari pengganti lain..
tapi ! 

aku tetap jugak minat kat die..
banyak gambar die aku simpan . . jadikan koleksi . :) heee...

the man is . .


JUNG YOG HWA ..
(nama melayu die tak ingat)
:)


yong :)

bila la die nak menetap kat Malaysia..
aku nak kumpul duit gi KOREA nk jumpa die pon x mampu lg.. 

i will wait for u .. 
( hahaa.. errr nak muntah ! bila baca balik ! )

he always sing this song .. L.O.V.E G.I.R.L <3
he DEDICATE it to me.. hehehee.. ( perasan giler )

No comments:

Post a Comment