Monday, March 3, 2014

today

alhamdulillah .. harini aku masih bernafas di muka bumi Allah .

setiap hari aku akan buat hari aku lebih bermakna ,
aku tak nak ingat lagi kisah lepas .. bagi aku tu semua tinggal debu debu yang berterbangan sekarang

aku nak fokus apa yang ada di hadapan aku .. masa depan aku .. kebahagiaan mak ayah tu yang penting :)

aku bersyukur , di usia muda ni banyak pengalaman aku lalui .. tidak lupa juga aku belajar utk menghadapi setiap ujian yang ALLAH kurniakan .. itu salah satu tanda Allah masih sayangkan hambanNYa..
DIA datangi kita dengan pelbagai ujian kerana DIA nak dengar rintihan kita dan nak kita dekat denganNya .

kalau ada yang tanya ape perasaan aku sekarang ..

aku akan jawab aku bahagia dengan adanya 'pencipta bahagia' yang selalu disampingku ketika aku gembira dan sedih ...cukup hanya DIA dihatiku ..

doa dan harapan aku ..

" Semoga aku sentiasa dilindungi olehNya dan diberkati dalam segala hal "

sampai masa , Allah akan bagi ape yang perlu untuk kita ..

yang penting .. usaha, doa dan tawakal ...

3 mac 2014 . . .


No comments:

Post a Comment