Sunday, May 29, 2016

Saje jeee...baru nak up.

10/1/2016


Mood nk tulis blog .. tapi line internet  xde, so taip kat sini dulu pastu baru transfer ke blog.

Serius aku rindu masa zaman rapat ngn jani .. tp jodoh dia sampai dulu dr aku. Sbb die kahwin dulu. hahaa..

Budak lelaki muka macho tapi pemalu ngan pempuan.! hahaa.. tu la trademark die yg aku ingat sampai skang .

Bila semakin dekat dgn hari perkahwinan dia, aku makin sedih sbb aku kena tinggalkan seorang kawan baik yg slalu bg support kat aku bila aku sedih, slalu ceriakan aku..


Paham2 je la, lelaki n perempuan xkan kawan baik selamanya sbb ade hati nk kena jaga kan .. if tak wife die, suami aku plak nanti .. haha.. so fair la kan

Ramai gak yg salah anggap pasal kita org, asihh.. sbb kita org slalu contact kot

Bila keadaan skang ni, Kadang sampai takut nk tnya khabar dia. . hahaa

Jani slalu support aku n doakn aku supaya aku jmpa lelaki yg boleh jaga aku dgn baik.. now, alhamdulillah dah termakbul doa seorang sahabat. thanks bro :D
4 ur information .. aku x pernah lupa persahabatan kita


* ni gara-gara terbaca meseg lama yg lupa nk padam. haha.. lawok bila baca balik. keje nk bertekak je masing2.

No comments:

Post a Comment