Saturday, April 28, 2012

ketika kelaparan .

Bila lapar. . ape yang kita cari ?


of coz makanan . . tapi kita akan pikir balik. arini aku nak makan ape?


hrmm.. banyak persoalan yang berada di minda. . hehe


today i choose to eat at :


TAK KA NAK MAKAN KEK JE??

 NO.. NO.. NO

I want to eat pasta ! heehe
t
secret recepi nye spagetti memang terbaek !

mahal ! tapi berbaloi sangat-sangat . sebab amount die banyak. .

love this bolognese

ade topping cheese !

boleh kongsi 2 orang. tp klu da kebulur sangat jangan harap la kan. heheehe

 jemput makan !!

chocolate kat sebelah tu gimik semata. saya minum fruit punch !

 baby tu pandang saya la.. die nak kot . hehehehe

hehehe.. ni bukan saya punya.

jangan cakap saya makan banyak K ! 
ni milik liyana 
:)

kek butterscoth

best giler !!!

 yummy !!


berakhirla episod jalan-jalan cari makan kami .

duduk kelantagn memang makan mewah kan

hehehe..

cuba balik umah. . KFC depan mata je . x pandang pon! hahaha

No comments:

Post a Comment