Sunday, June 24, 2012

misi fly dari asrama. .

serius rindu kat kengkawan USM :)
baru beberapa hari di rumah. hehehehe...tu mengubat rindu. aku nak update blog pasal kita2.

babak pertama : MISI FLY DARI ASRAMA ( masuk kampung sebelah )

hahaha.. tajuk nak tragik giler !

tapi sebelum fly. . kite orang makan-makan dulu . 

KEK AMY SECRET 

Nampak sedap dan mahal kan ! <3 
yummy !!!


 ni sesi sebelum makan ! hahaha
tak nampak aku angkat berat tuh . . sakit pinggang woooo!

JEMPUT MAKAN KENGKAWAN !!!

 AKU rasmikan potong dulu. . . memandangkan beday aku baru je lepas. hahaha
mula-mula macam nak bertumbuk ! sape nak potong dulu . nak potong kek tu camna.
haha :)

LAWAK !

yummy !!! sodap HINNGA menjilat ibu jari ! 
haha

DAH kenyang kan ! jom FLY asrama pulak ! 

SAPE NAK JOIN ??

 ecah !! sebagai peneraju utama trip kami . hahaha
semangat nak gi tukar baju jugak 
:)



 yuhuuu ~ boleh tak jadi skop production yusof haslam !
hahaha

 peaceee !!!. sempat gak. haha


 jom cycling !
tuk kesihatan bersama. . dah boleh jadi model iklan basikal da ni . haha



rin yang comel ! uhuk2.. harus tersedak skang !


KENANGAN TERINDAH . MEMORI TERCIPTA



 aku ngan ainina :)

kami suka bergurau sambil berangan. hahaha
terutama topik anak menantu !

 hahaha... saje nak highlight pic ni besar !
aku suka. . keje merepek bagi je la kat aku

:)

 still sempat nina nak ikat tali kasut !!
 konon la candid kan. hahaha




JOM PANJAT PAGAR USM !
( alamak ! kantoi sudah )




 JOM MASUK KAMPUNG PULAK !!!!



 NI KAWAN COMEL fazi !. hehehehe....




 puteri gunung pasir !

hahaha
lai...lai...





AT last ... kami bergambar di tepi tasik . belakang USM .

sila jeles !!!!



candid tyme !!!!!

THE END :)

bes gilax !. . time gap exam week. . memang berlagak macam exam dah habis kan masing2x
hahaha

sempat lagi nak bersuka ria. . tapi x pe.
RELEASE TENSION ! 
haha

2 comments:

  1. tgga tu korg bwk sniri ke hape? ahaa..mmg riang ria

    ReplyDelete
  2. cik terukir d bintang,
    jom join...hehee

    http://adilaidayu.blogspot.com/2012/06/segmen-up-followers-bulan-june-julai.html

    ReplyDelete