Saturday, June 9, 2012

sudah 20 tahun rupenyee

Yes ! im 20 now . .
syukur alhamdulillah masih bernafas dimuka bumi Allah s.w.t. :)

a bit scared when reach 20th. .haha.. orang kata da tua. but no biggy la. ok ape. ! kira lagi setahun je dah boleh daftar untuk mengundi. huhu..
Tak sangka cepat sungguh masa berlalu. macam2 dugaan yang dilalui sehingga umur 20 ni. .

Ucapan jutaan terima kasih kepada parents , family and kengkawan yang wish befday saya :) 

pagi tadi punya semangat aku nak study . last2. .syok bergayut ngan member. haha.. dapat call free kan. :)

first person i call. esmal . . suara macam baru bangun ! hehe. . lama gak kita orang bersembang. then at last baru die tau arini befday aku. haha..
kol besfren aku.. piqah yg sibuk nak balik penang. zack yang tengah demam, cik farah yang sebok siap2 nak balik hostel dari umah sewanya, waida yang wat aku rasa nak nangis :(, diana yang sebok makan kerabu mangga. hehehe.. pastu citok yang tgh drive nak balik johor, masih berkesempatan angkat kol aku. . then siap tanya arini bukan befday ko kan ?? haha

yang aku paling terharu !! vishnukumar kol aku dr indonesia ! haha
mula-mula aku pelik asal number yg masuk ni panjang berjela. angkat jela. tetiba bunyi suara orang indon ! uishh..seram giler. ! aku letak. die kol balik. . aku suh fazi angkatkan n tlg cakap cina. haha.. sbb aku takut mamat indon tu kacau aku nti klu die tau pempuan yang angkat. . last2 fazi kata die nak ckp ngn amirah . .
then ! VISHNU rupanya . . huk aloh mu. .wat kawe terkejut ja. haha..
vishnu kata sampai hati letak fon. huhu.. excited giler aku ! die ingat befday aku rupanya. 
tetiba aku teringat zaman sekolah yang die penah bagi keychain chelsea kat aku time befday aku. and aku bg die keychain man u time befday die. hehehe.. kami lahir dalam bulan jun. thats why la tukar2 hadiah :)

pastu befren aku dr tadika kol ! haha.. pak iwan . die kat kuantan skang . die wish beday kat aku. hehehe.. thanx dude.

sampai je bilk. yana my roomie tanya , ade nota aku tak kat ko? 
aku ckp la ade2..LA je..then die pulak ckp ni ha ! ade amirah azahar kat aku . hehehe
chop!! aku dpt sampul kuning dlm die ade kad . hehehe.
kad befday dr LA :)
thanx dear . . 
da la mlm td time aku kat puncak gunung tetiba dpt meseg dr yana tgh duk kat meja study.


" oitt besday girl tido da ke?? .hahaha. Hepy beday !! "

siyes lawak ! padahal aku tak tido lagi. .
HAHA

then , pakcik dr jelebu lak kol. uda :)
die kata aku sombong sbb tak kol die. aik ! terbalik da. hahaha..
pastu sempat cakap ngan ain ngan ifan. die orang ade kat kampung. . 
ain wish :) HEPI BEDAY KAK LONG ! 
ifan pon. hehehe..ifan kata die makan nasi ngan durian banyak2 tadi. hehe
rindu kat mereka !!
mak uda pon wish jugak tadi. .selingan nak pinjam baju kurung saya kat umah tu. he3

then . nina bg meseg suh check wall fb aku. die kata meriah ! 
haha


- begitulah rentetan peristiwa yang berlaku -
im happy tau. even mood nak exam wat aku sedikit stress ! haha

tahun ni tak sambut pon. hehe. .

HEPI BEDAY TO ME 
genaplah usia 20 tahun 
:)
semoga Allah murahkan rezeki hamba ini selalu 
~ amin ~


No comments:

Post a Comment