Monday, July 16, 2012

Family day .. Port Dickson.

Assalamulaikum. . morning . .lokasi sekarang : TAMAN IRAMA , jelebu . .

weekend yang menyeronokkan. . kami sambut family day di Port Dickson . .
BANYAK kisahnya nak pergi family day ni.. hehehe..
" KITA HANYA MAMPU MERANCANG , TUHAN YANG MENENTUKAN "

my brother da sampai pd awal dari aku. . abah hantar die sampai seremban. . aku ikot trip lain. ptang baru check in . HEHEE

DESTINASI : CHORUS IN PARADISE 

 pandangan dari belakang :)


bunyi da gempak. . masuk je. ok laaa..kami tido kat apartment lower ground 5 . paling bawah skali.
hehehe. tapi bes dekat nak g swimming pool ngan laut. 
HUHU

petang tu dengan letihnya. . aku tak wat aktiviti pape pun. mereka buzy g mandi swimming pool ngan pantai. 
aku dok terperap sorang2 dalam bilik. . hehehe



photoshoot di swimming pool :



PEACEEEE !!! ...
nak terbalik la irfan nie pakcik !.





KAK LONG !! amik gambar ain ngan irfan... 

 AIN NGAN IRFAN :))


 AZAM YAHAYA. .


peaceeeee.....

IKLAN MILO 
kami lah JUARA . .


suasana tepi pantai :


 ntah anak sape ntah !
hahaha... main snap jeerrrr

ombak rindu !


balik je mereka dr pantai . mula ar ..
TOWEL..TOWEL..
BILIK AIR PENUH TAK ?? 
haha.. 

malam tu pulak. . 
kami wat steambot ! 
hehehe.. aku yang da tido bangun balik ! bau aroma tomyam . huhu
makan3x !

pastu sambung tido balik. .tido kat bilik aircond yang tak sejuk . 
pakcik den bising. .kak ! ko tak panas ke? ? 
den jawab la..uishh sejuk ni ! tgh berselimut ni haa.. ke den rasa nak demam nih??. .
sampai ke pagi berselimut !. .

pagi pulak. . sume budak2 kecik plus budak2 besar da bising. ! jom mandi kolam .
aku ditugaskan amik gambar mereka :)
huhu.. 

tengahari : MISI MASAK-MEMASAK . 
aku , ikot pakcik2 aku gi beli nasi putih kat luar . hehe.. saje je kan. nak merayau
kami kalau da berkumpul memang gamat la bunyi nye !

dalam kereta . . 
jom gi beli asam pedas ! ucu yang suggest masa tuh..
sampai je kedai tuh. .kami lepak jap . minum2x.
mira : mira tak kira nak minum ABC gak ! 
pakcik : pakcik pon !

ABC ilek ! minum je la air kelapa. . pakcik gi amik pau kaya pulak. mula-mula 2. .pastu tambah lagi 2. 
hahaha...pastu gi family store pulak. cari barang2 lain. . 
mira nak coklat YOGI ni ! pakcik kamal suh beli. hehehe.. padahal die tak suruh pon. .
 jual nama pakcik kamal pulak. 
pastu kite orang makan aiskrim. . makan buah..
HAII... orang kat umah da kebulur sementara nak tunggu nasi putih sampai. hehe..
macam2 lak aktiviti kami . .

petang lepas makan. 
KARAOKE ! haha...suara tak sedap pon balun ar gak..yang paling suprise giler ! atok den nak ikot skali. haha.. 
i said : kita kena nyanyi lagu nasyid ni.. hehehe... atuk nye tarranum hebat gak . 
pastu atok kata takpelah. tak jadi. . atok nak tido. hehehe


KARAOKE TIME :


 kak long and irfan :)
sebelum masuk bilik karaoke . .

peace sekejap ! hahaha


 PENGANTIN BARU .


 ntah ape keje ntah ! hahaha



maklang and ain :)



 ni cina karaoke ! hahaha


paknjang pon ikot skali. hehehehe.. best2x



time to switch off the lamp. hahaha..
LETS PARTY BEGIN !!


UCU da start da jadi rahim maarof !
hahahaha

lagu usang takdo !!


hahaha...suasana dalam bilik karaoke !!



SERIUS ! BES GILER . . 
ucu duet ngan maklang lagu senja nan merah . HAMIK KAU ! 
PAKLANG kata . tu bini aku ke?? HAHAHA...

pakcik kamal nyanyi lagu PATAH HATI .ngan INAI DI JARI  uishh lagi la bes.. 
hahaha..rugi sape yang tak dengar.

aku duet ngan paklang nyanyi lagu KUCH KUCH HOTA HAI .
hahaha..


ENOUGH IS ENOUGH . . 
jom gi mandi laut pulak !!
aku tak mandi pon. . aku gi merayau tepi pantai . duk sorang-sorang sambil berfikir jauh ~
mengagumi ciptaan Ilahi :))



 senja nan merah !!!




serius tenang beb ! 


tetiba .. mak ngan abah sampai 
HA!! MIRA DUK BERANGAN APE TUH ! 
hahaha... mana adee laa...saje duk termenung je. .
pastu da start ramai lak orang lepak cam aku. hehehe




ok.. time to balik ! 
sayangnya nak tinggalkan PD . . 
takpe next time datang lagi :)


CHILL LAAAAA.....


No comments:

Post a Comment