Saturday, May 7, 2011

..........

serius malam ni aku susah nak tido balik slpas terjaga td...
dan aku mula risaukan something yg slma ni mmg aku risaukan pon..
aku pon mcm se nak susah nak bernafas, tu yg x leh nak smbung tido balik..=(

Yerr..aku tau aku patot wat sesuatu..tp aku tkot nak trima kenyataaan.

KALAU itu da jadi suratan takdirnye..sebagai HAMBA-NYA aku kena terima dengan penuh keredhaan.
aku sedih sangat bile pikirkan hal ni..
aku spatotnye wat sesuatu kat diri aku ni..dan x leh nak tangguhkan lagi..

Tapi !! Ya Allah bagi la hamba mu ini kekuatan Ya Allah..
sedih dan sedih sangat-sangat..pe yang aku mampu skarang ni adalah terus berdoa..

Aku ingat lagi pesan ustazah aku..
'' Sakit tu hanya ujian kecil saja yg ALLAH nak beri..dan kekayaan itu adalah sebesar dugaan yg diberi oleh -Nya ''

Aku syg semua ..

doakan aku supaya berada dalam keadaan sihat wal afiat di sisi-Nya..


Amin..

No comments:

Post a Comment