Tuesday, May 24, 2011

hari sebelum ber BBQ..

tutt..
macan bese la kan..meseg masuk! beberapa hari sblum da sibuk da plan ngan dak2 ni nak pi shoping barang tuk wat BBQ..
aKHIRNYER, yg konperm...AKU, PIQAH NGAN ESMAL !

mula2 aku agak cuak x dpt pergi sbb transport x de..naseb baek de WAJA NBM 2811 !!
dpt gak la gi...


1st place : FAmily Store 

agenda first..beli ayam 4 ekor..TAPI!! CMNE NAK PILIH..bnyk sgt.HAHAHA...
sek bek la aku da bese beli ayam..aku pandai la cikit2 beli ayam.haha..
stlah penat2 pilih barang...JAP! cian esmal, kena pegang bakul yang berat! maaf sebab troli da abis.
@ da kena sorok kot..HUHUHU.

2nd place : JAYA JUSCO

Punya la bersemangat kite org nak gi tgk wayang '' NUR KASIH ''
tp da lambat berpuluh -puluh minit !! frust ar gak..
nk wat camne kan, pastu kite org teruskan jalan-jalan cari makan la PULOK.!!
PUNYE la lama nak decide nak makan pe..at last baru la pilih gi PIZZA HUT !
YUM-YUM~~ makan spagetti la kita an..HUHU.



butang tu tekan bila NAK order.HAHA...maju jugak la kan!!

mushroom soup & garlic bread
me & piqah
sempat SNAP 1 pic sebelum sagetti datang lagi 15 minit...hahaha..keras gak spagetti tuh..x ckup 15 minit kot!!

esmaaaaaaaaaaaallll...
Esmal...setia ikot kite org..terbek la WOKK..!! haha...klu de masa kite kuar lagi yer..kali ni tgk wayang pulok..ko cuti 2 month kan !

1 comment:

  1. haha aku rase tu chicken soup kot kalau nmpk dari jauh.then tu bukan garlic bread tapi garlic breadstick.hehehe

    ReplyDelete