Friday, May 6, 2011

KMNS part 2

Time last kami bersama..Aras 4 wing B..
u R ROCK babeh!!!!

Kami memang sangat giler2..HAHA..
Dan agak bersatu padu ler jugak..Biler tyme study kadang2 kami suka study sama-sama..
spot sklan pon de gak.HAHA..
Thanx pasa siti , sponsor kamera tuk akhir2 sem nih..WEE~~

 Ni masa last photoshot bersama mereka..walaupon x de semua .
Saya dan Haeda mmg giler Korea..kalau x bincang pasal topik korea mmg x sah !!


 Ecah ngan Hazirah, sama kos ngan aku..klu aku x paham, aku tanya la die org..
Aku panggil ecah . ESAH..n hazirah . ONENG ..HAHA..nama gelaran yg agak cuMILL..


Sitot dan kak tirah plak..haha..sitot mmg rock giler ar kan..dengan suara besor nye lg..HEHE. ( jgn marah erk ) Kak trah plak slalu datang sta up kat bilik aku...KAMI akn WARNING!! jgn bising sgt..haha..klu die da jumpa ANIS WAHILA mmg habis la ..GEGAK GEMPITA jd nyer bilik..
ade lagi pic yg x upload..Kak Zimah ..yg suke sgt men game..KLu die bawak lappy abis lerr..Berejam la men game je..he3..Sebab tu akhir sem die x slalu bwk lappy..

KLU WAKTU LAPANG  :
- kami akan tgk movie sama-sama...makan sama-sama..bergurau sama-sama..
- aras kami mmg rapat lerr...kadang trlebih bising.!!

Bila Kak Jue suh PENYEKKAN TIN!! kami mesti mgeluh.hahaha..bese la..klu da malas kan..
tAK lupe juga roomate2 aku yg mmg da sedia bising..HAHA..kena la meriah sikit an..
Tambah plak bila KAK JUE nyanyi lagu dangdut..huhu.Anis wahila dan amal yg akan slalu geleng kpala bule dengar..HUHU...Pe lagi kan CHILL LAH !!!


sBenanya banyak lagi aku nak cite..tp banyak sgt2..
Papepon !! LOVE KORANG SEMUA !!!

1 comment: