Monday, June 27, 2011

BERANGAN ???

Jap ! tajuk kat atas tu mungkin akan jadi kenyataan.
Tapi !!!!!!!!!!!!! x tau la bile kan.
sume orang de angan2 masing-masing .especially time bab kahwin.
dah trend skang kawin mmg awal.sbb jodoh da sampai ;)

CHOP ! aku skang bukan nak citer pasal kawin masal ni..( citer baru kat astro RIA ) 
HAHAHA
nak citer pasal aNGAN-angan aku nak beli LUMIX GF2 .
sekali pandang terus tertarik !

yer inilah gerangan yang telah jadi igauan aku beberapa hari nih! 

anyone there can make my dream comes true??
treat me ok ! hehehe.
if anyone interested to treat me just leave some comment below there .OK dear. ;)


it also have many colours.but saya suka the RED one la. .so cute !
i forgot 1 THING, it came with RM 1899.
FIXED PRICE 
full HD, Digital Interchangeable Lens Camera

still affordable , but not for me that always sitting at home and tgk wayang selalu.haha.

di sini, saya menaruh harapan yang saya akan memilikinya nanti ;)
i will buy you SOON my dear 

No comments:

Post a Comment