Saturday, June 25, 2011

Family Gathering !

YES ! mak da gaji.HUHU..syokk la..leyh ikut gi jalan2 shoping barang dapur
pas borong barang dapur , MAKAN TIME ! bes2..

me  : yoi cube ko decide ko nak makan pe? sebab kali ni bawak ko.
yoi : ermm..ntah la.makan kat mana.? yoi x tau.
me  : jom makan pizza la.ok x?
abah: ha! ok gak tuh.x nak makan kat foodcourt JJ ?
me  : xnak2 sebab bangla masak.x sodap ! haha


cer mira amik gambar, leh masuk pesbuk .huhu

Then ke PIZZA HUT la kite org !
cer order.huhu...today promotion just add on jer

me     : set for 4 people .pizza hawwai chicken & royal masala
yoi    : air revive !
mak    : chocolate float ni, mak nak la..mak x minum air gas.
me     : ok.just add on
abah   : abah nak makan meatball ni .today's promotion 4.50$
me & yoi : sos carbonara ok !


yum2..sodap kan !

 Yes!! order pon sampai ..jap2 amik gambar dulu .hahaha...

huyooo!! bergetah cheese tuh ~!

 alamak ! lupa nak jemput makan ..mah ler join sekali.haha


nanti jgn lupa letak gambar ni kat FB ! mak minum chocolate float !


 meh ler makan ais krim.YUM2~~ kecik la mangkuk ni, kalau besar bes gak. ! order 1 je.


kusyuk giler aku makan ais krim.tuk elakkan tumpah !
HAHAHA...

saya nyer pizza la.
cer try sikit.!!
huhu



LAST ! mesti pelik kan.asal gambar majalah ni ade lak menyelit kat post aku nih ..
ade kisah di sebaliknye !
huhu..secara spontan dan menggelikan hati

citer nye bermula kat sini :
yoi : mak mana??
me : mak gi beli majalah jap.pasni kite gi la makan.sabar la.

then, mak aku pon sampai.masuk je lam kreta, aku terkejut ! mak belikan majalah dara.com tuk aku.
da lama aku x kumpul.sejak da pokai and sejak tanam anggur nih..

me : yes ! mak blanja majalah .
yoi : mana aci mak belikan akak majalah. ( x puas ati )
mak : aii..kalau de majalah teruna mak leh belikan..yang ade majalah dara je

HAAHAHAHAHA...serius aku ngan abah tergelak abis.haha.sakit perut dengar lawak spontan mak.

abah : hahaha...MASKULIN ade la..nak ke?? haha.untuk lelaki !

LAST : happy sangat ! 100 markah untuk hari tersebut ;) I LOVE MY FAMILY



No comments:

Post a Comment