Thursday, September 29, 2011

7 SYURGA


Kumandang cinta bergema hingga kehati
Lafaz lafaz asmara memanggil jiwa yang rapuh
Rapuhnya aku Kau maha tahu
Pagi siang malam dunia yang kutuju
Saat kujatuh baru kusadar Kau lah segalanya
Tuhan kuangkat kedua tanganku
Sudikah Engkau menerima cintaku
Berdarah-darah akan kutempuh
Menggapai tarikat cintaMu
Tujuh surga pun aku tak pantas
Menerima diri yang bersimbah dosa
Kuharap cinta dan ampunanMu

Setinggi arasy-Mu seluas semesta cinta




last nigt : JAMUAN HARI RAYA MEDICAL RADIATION + CONCERT EDCOUSTIC


disebabkan dua2 tempat aku da bayar..aku pegi jamuan dulu..then after wat perfomance.
berlari-lari la aku nak pegi tengok konsert EDCOUSTIC at dewan utama USM , 
aku, yana & fazi. . merentas padang yang basah malam tadi. . selamber aje la. . 


1st time aku dengar pasal group ni. . fazi mg tau banyak la. die senior kan.


 gie : guitarist , aden :  vocalist :) 
suara Aden sedap sgt...





IT WAS GREAT PERFORMANCE !! 
konsert yang penuh pengisian. .


tetamu jemputan : IMAM MUDA HIZBUR and SUKARELAWAN DARI SOMALIA


selepas edcoustic mempersembahkan 2 atau 3 lagu. imam muda Hizbur akan memberi sedikit pengisian selama 10 minit. . 




p/s : aku da jatuh cinta dengan semua lagu yg edcoustic persembahkan :) especially 7 SYURGA



http://www.facebook.com/edcoustic?sk=app_2405167945 
klik sini tuk LIKE page edcoustic + boleh dengar lagu edcoustic 



1 comment: