Monday, September 12, 2011

mY nEW LIFE :)

Assalamualaikum . lama sungguh x update blog . 
Straight to the point la kan, i'm in USM KUBANG KERIAN now !
i never expected to being here. . i taught i get the nearest UNI from my house. ada ka?
KOLEJ KOMUNITI ade la !

yeah ! this is my second home now . 

first of all. . . 

2 days before berangkat ke Kelantan. aku da mula tunjukkan kemurungan. . 
deng ! ade la jugak yang perasan perubahan emosi aku tu. 
nak buat macam mana kan. . i have to go.

then . . .

Semasa aku da sampai Kelantan. OMG ! nie ke tempat aku . 
i dont expect it too much. . my uni betol2 dekat pekan.
u all nak tau , depan uni saya ade 
PIZZA HUT. MYDIN MALL. SHOPPING COMPLEX. 
dan macam-macam lagi :)

JELES TAK ???

1st day registration ,

aku da rasa sebak giler. . mak , abah ngan adik nak balik da. 
waktu orentasi tak dapat jumpa. bz dengan aktiviti..
serius ! SEDIH . woo..woo..woo.
menitik la jugak air mata nie.

orientation week , 

mula-mula aku agak kekok la nak berkawan.
tapi, x kan nak duk diam je. abis semua org yg kalau dekat ngan aku jer. aku tegor.
HAHAHA. peramah ke? ade la jugak.
 
masa dinner bersama menteri, meja aku memei 1 malaysia la ! 
wuhuu.~ boleh menang award gitu. 
terdiri dari india, cina, melayu, foreigner.

kat meja tu jugak. aku ajar chinese gurl from sarawak pasal makanan semenanjung.
sbb kami dihidangkan dgn ketupat palas, nasi himpit, lontong, tapai, kek sponge.

mereka sangat teruja bile dapat makan ketupat palas dan lontong !
wow!! serius. aku suka kat USM ni. 
mereka siap snap picture ngan kite org lagi. x sombong pon . 
I LIKE ~
 
paling bes jugak. kami ade sambutan HARI KEMERDEKAAN !.
kami berarak sambil pegang bendera kat dalam kampus . 
nyanyi lagu sAMA -sama
last but not least , 
I LIKE USM. . . 
tapi, takot nak mulakan kehidupan di uni.
banyak cabaran yang kena tempuh. 
 
 



No comments:

Post a Comment