Saturday, September 17, 2011

Shopping again !!!

lalalalala.... penat + mengantuk ...

10.00 am . aku ngan Farah da bergerak ke Perpustakaan Hamzah Sedut in USM :)

SEMANGAT HABIS ! kononye nak cari maklumat and study... 
aku sempat baca 2 page jer. then terasa mengantok. . plezzzzz i tak faham sangat !

dan. tepat kul 12.00 tgh hari. perut da berbunyi mintak di isi. HAHA. 
Farah ajak makan kat luar . OK ! setuju je..

Dengan penuh keyakinan kami melangkah . . konon konon la kan nak ikut shortcut ! 
HA ! HAMBIK KO. sesat sampai ke bilik mayat. ape kes !! lawak ..lawak

MALU NYEEERRRR.... sume pandang je. asal student buleh sesat sampai bilik mayat ??

MYDIN ! DA SAMPAI PON. lapar la... makan la nasi ngan sup daging. 
aku rasa da letak cili kicap tu dekat 5 sudu besar kot. still x pedas . 

The conclusion is. . . lada kelantan memei x pedas ! hahahaha

Our aim is nak window shopping , Then .... aku amik troli besar. huhuhu
semua benda aku nak beli. . 


Masa kat kaunter. . lupe la pulak hari ni SABTU
'' NO PLASTIK BAG ''
ok. ok. . . wat muka bersahaja.. amik shopping bag warne PINK ! . giler  menyerlah . HAHAHAHA

SERIUS ! SEGAN GILER ..bile tyme nak melintas jalan. da la bawak BAG MYDIN PINK MENYALA!
dengan perasaan malunye. saya jalan tunduk je. . HAHAHA

kami terpaksa redah cuaca yang agak panas. . memang macam da terbako je kulit muka ni ..
mak .. abah . jgn terkejut kalau muka ira bertambah gelap. !!
bukan sebab bersukan tapi..bershoping waktu panas. huhuhuhu
OK ! saya berazam tak nak shopping lagi. ! nanti duit habis. :)

No comments:

Post a Comment