Saturday, November 12, 2011

bila anda menangis dalam hati

13.11.2011, 6.30 pg. . 
alhamdulillah aku selamat tiba di KOTA BHARU. KELANTAN. . 
syukur kerana masih ade peluang tuk aku teruskan perjuangan mencari ilmu di bumi Allah ini..


dalam sekelip mata, perasaan aku berubah . . .


12.11.2011, 9.00 mlm. .  aku bersalam salaman dengan family di terminal bas sebelum naik bas.
- mula2 tak ler sedih. . banyak harapan dan doa dr family .
'' belajar rajin-rajin " ( yes ayat tuh tersemat dalam hati kaw2 punye )


dan. .


bile aku da jejakkan kaki ke USM . . aku da mula rasa sebak. 
hati tak tenang . . rasa nak nangis. tapi mampu dalam hati je. .


why ? before this ok je kan. . 


i realise something. . banyak sungguh harapan dari mak & abah and family. .
mereka nak lihat aku berjaya. . 


then, aku se banyak lagi kekurangan. . tapi aku akan tetap berusaha. . 


"Ya Allah , bagi aku peluang tuk aku terus membahagiakan orang yang aku sayang di dunia ni. dan bagi aku peluang tuk aku terus beramal di muka bumimu ini "




Bertali arus dugaan tiba
Menakung sebak airmata
Namun tak pernah pun setitis
Gugur berderai di pipi
Tidak ditempah hidup sengsara
Suratan nasib yang melanda
Menongkah badai bergelora
Diredah bersendirian

No comments:

Post a Comment