Friday, November 25, 2011

the way we are :) FREIND

this weekend. . full with assignment and need to study for exam :)

i need frens . tolong ajar saya yer. .

skang nie musim tengkujuh. . almost everyday hujan kat sini .  kalau kat England maybe salji kot. hehehe

time ni hujan. tapi tak nampak sebab bukan DSLR.
 hehehe


misi hari pertama

we learn bout cardiovascular 

wee ! nota HEART . . 
seronok NYEEEE

ni Fazi. . my cikgu anatomy .
hehehe

die pandai la

ni amy :)

. she join us too .

THANX FAZI. . sangat paham ape ko ajar bah !!


MISI HARI KEDUA

stop ! 

KAMI NAK PERGI JENJALAN
 sebelum ketibaan Fazi. ( cikgu anatomi )

 hehehe.. x de keje la nie kan. . mentang2 ler hari tak hujan. 
seronok beriadah 


 nie la desasiswa murni yang tercinta :)

aku duk kat DESA MURNI 3 

 wawawa.. sempAT lagi . . 


 euuwwww !! warna selipar aku lagi menyerlah dari aku .  
KELIHATAN JELAS DI SITU YER !


 sape suruh cikgu Fazi lambat sampai. . kami seronok bermain di padang . 
heheheehe




maaf ! penat da. .  duduk kat longkang sat . . yana sempat lagi snap gambar aku. .
errr ~ bukan aku yang suruh ke? hahaha



 yeay !! sepakan penalti berjaya di tepis oleh NURAMIRAH AZAHAR !

jangan jeles KHAIRUL FAHMI . .


awan nano . . petang yang mendung :)


tett . meseg masuk . .

FAZI : mane korang ? da setengah jam aku tunggu korang .
ME : alamak ! sorry . . kite orang ade main-main kat padang nie . hehehe

MAAF KAMI LAMBAT . .

fazi stress petang tue. . die ade hal urgent before tuh. .
aku pun memang x leh nak absorb ape yang die explain

WE DECIDE ! jom pegi makan after maghrib .

steamboat ! 
( tapi tak kesampaian. x dpt sewa kereta )

our destination dengan jalan kaki sahaja : ANI SUP UTARA 

wawawaa~ muka die sangat lapar ! 

kami pon lapar ! 
ramai yang tunggu giliran kat belakang tuh 

air haruslah sampai dulu :)

yana : teh o  limau beng !
mira : teh o limau panas 
fazi : air kosong + laicikang ( sangat lama menunggu )

aku ngan yana order , nasi ayam penyek ! 
TERBAEK BAH !

Fazi order ... tak mau cakap 
 die sangat malu ! hahahaha. . GETEK MU


 NIE la makanan die. . x sedar aku snap gambar die nih . .  haha
konperm lepas nie die marah aku

Kami makan sambil tengok muzik2 separuh akhir.
tak bes langsung pencalonan mereka . .

enough for today !
hari yang sangat STRESS untuk kami. . . ( fazi je la ) kami hepi je. . wawawa

maybe stress sebab terlampau LAPAR !

CREDIT TO : Liyana Ali Memang Nak Kena , Nuramirah Azahar & Fazzy Hafizzy


No comments:

Post a Comment