Tuesday, January 3, 2012

Selamat Tahun Baru

Selamat Tahun Baru 

pejam celik pejam celik. . da masuk 2012 . 

dan aku pun da hampir menghabiskan hujung semester 1 aku di universiti. 
rasa macam baru semalam je aku daftar 

mak . .  abah . . saya da umur 20 tahun ! :)

macam x percaya . hehehe . 

dulu time abis matrik abah penah cakap. . kejap je dah abis matrik. pasni masuk U. . 

pastu da nak kahwin . heehehe. . KAHWIN ?? insyaallah . . setelah tamatkan pelajaran 

calon pun tarak da pikir nak kahwin. . 

harus keje dulu. . belikan mak ngan abah kereta baru . perabot baru . . 
macam-macam lagi . 

saya pun nak pakai HONDA dulu . hehee

maaf kuat berangan !

barulah saya pikir nak kahwin. .  saya nak bahagiakan ibu bapa dulu. . 

as anak sulung dalam famili
 :)

insyaallah ni la azam tahun baru saya

yang paling penting. kena dapat result cemerlang .
baru angan2 kat atas tadi jadi kenyataan 

kalau diizinkan Allah dan dimakbulkan segala doa 

" hijrah ke arah yang lebih baik "


No comments:

Post a Comment