Sunday, January 8, 2012

Semoga bertambah sihat :)

sejak beberapa hari nie, kepala aku asyik selalu sakit je. Maybe sebab terlampau stress ngan final . . dan semalam jugak tiba-tiba mata aku sakit. . Allah je yang tau macam mana sakitnye. .pagi tadi gagahkan jugak tahan kesakitan mata ni. . demi nak jawab exam :) dan..
habis je ketua pengawas umum yang anda semua boleh beredar sekarang ! . ape lagi berlari ke klinik..

doktor cakap .
"awak terkena jangkitan kuman. tapi bukan sakit mata . mungkin sebab cuaca sekarang yang tak menentu. banyakkan berehat dan makan sayur :) "

tekanan darah ok ! normal2...

ni la ubat yang kena aku makan :) 

tapi petang nie. satu insiden lawak . aku nak makan ubat. tapi payah bebeno nak bukak plastik ubat ni. sampai terkoyak sikit. mintak tolong yana ( my roomie ) . hahaha.. die kata kalau ade orang sakit jantung ngan asma kalau nak makan ubat ni memang x sempat da. haha. . SUSAH SANGAT !

aku pun menyampuk. pastu kuar muka surat depan surat khabar. gara-gara plastik ubat terlampau kedap udara. .
mangsa menemui ajalnya kerana tak sempat nak makan ubat . haha



tomorrow appointment : wat ultrasound. .

doakan saya sihat sentiasa ye. .

No comments:

Post a Comment