Wednesday, March 21, 2012

lawak antarabangsa :) huhu

ehem2.. esok nak exam fizik.sempat lagi nak update blog. .hehe. jap. kasi absorb dulu itu ilmu fizik :)

know what ! time lunch. kengkawan aku wat lawak .

ok fine. aku mengadu kat die orang sebab malam semalam aku mimpi ular tedung besar!

tetiba kawan aku nih menyampuk.
Rin : ha ? uish tanda orang nak masuk meminang. .
aku : ape pulak. . tu klu kena patuk ular la. . tapi leyh caya ke mimpi2 ni .
nina : uishh. aku lak meremang bulu roma dengar ko cite. . bahaya mimpi yang berkaitan ular ni. .
aku : tu la. aku pon risau gak. . takut berkaitan ngan sihir. . subhanallah . tp dalam mimpi tu aku sempat lari. . takot punya pasal.





ape ntah kite org cite lg.. x ingat da. . yang pasti die org da start mengarot pastu. .

nina : ular tu besar eyh? untung la dapat org besar.. ular tu pakai gelang tak ? 
aku : haa? ape kena mngena
nina : ye la. kaya ..ade emas. hahaha
aku : ape seyh..

nina : ko nampak hensem tak ular tu ? 
ina , rin ngan k-own : hahaha.. rugi2..
aku : giler weyh korang.. aku punya takot main2 pulak. . da la aku mimpi ular tu lam toilet pertama kat tandas . pagi aku nk g mandi aku kena masuk toilet petama pulak. yg ke 2 and ke 3 da penuh. .uishh dengan memberanikan diri . . usha jap tengok ada pape tak. haha.. naseb baik !

ina : ape pasai banyak toilet ? ..oooo toilet asrama. hehehe
k-own : pe salahnya org nak masuk minang
aku : giler !klu mimpi tu pasal org nak masuk minang baek ayah aku dah kol. . 
nina : haaa.. tunggu je la ayah ko kol nti 
aku : hahaha.. klu ayah aku kol . aku terus cakap, x pe bah. dah tau. mira taknak. . HAHAHa.
rin : laa.. terima je la. 
aku : x de makna la haiii


rin : sume tafsir tak boleyh percaya. hahaha

HAHAHa.. sakit kepala layan kengkawan aku. pastu da start , masing2 citer pasal topik kahwin. .
ape seyh. . memang x de keje kan time tu. .

No comments:

Post a Comment