Thursday, March 29, 2012

luahan perasaan . .

assalamualaikum. . pembuka kata. :)


alhamdulillah aku masih di beri peluang tuk bernafas di muka bumi Allah nie .


Syukur Alhamdulillah, setakat ni disekeliling aku adalah orang yang baik-baik. semoga kita sama2 dilindungi oleh-Nya ..Sejak beberapa bulan ni , banyak dugaan dan cabaran yang aku tempuh . suka-duka semua la. .


tapi aku rasa ada satu yang masih tak lengkap pada diri ini . . .
aku perlukan pendirian diri yang tetap . . i need change in my life. 
semoga aku tabah dalam menghadapi segala dugaan di dunia ni. . . 


selalu berasa sayu sangat melihat kawan-kawan yang baik di sekeliling aku. . selalu tersentuh bila ade sahabat cakap bukan sebab tak sampai seru lagi untuk berubah tapi itu  bergantung kepada kemahuan diri kita sendiri, mungkin disebabkan kedegilan diri kita sendiri. .kadang aku tefikir , bila sesuatu yang susah sangat aku nak buat , tiba2 ade jalan penyelesaian yang datang. . semua ini sebab ape? semua ini kuasa Allah s.w.t. . masa tu kita akan rasa syukur sangat2.. Allah permudahkan urusan kita . . Allah sayang akan hamba-nya .
kita yang manusia ni yang berlaku kejam pada diri sendiri. . kita selalu terpikirkan pandangan orang terhadap kita . tapi kita selalu lupa ape pandangan Allah dekat kita. . 
tak cukup lagi ke nikmat yang Allah beri pada kita. . kadang kita je yang tak reti nak bersyukur
sesungguhnya . . diri ini masih banyak kekurangannya . . banyak yang perlu diperbaiki. . 


aku perlukan sahabat yang boleh bersama-sama pimpin aku mencari redha Allah s.w.t :)




No comments:

Post a Comment