Friday, August 12, 2011

kepenatan . . .

13 ramadhan . . . 
wah ! cepat sungguh masa berlalu. 
as usual la kan. i bile kul 2.30 je da gerak ke bazar ramadhan tuk berniaga . . .
penat tau. . .

hari nie x ramai sangat pelanggan coz ari hujan. maybe die orang malas nak keluar kot. 
kalau aku pon takut. dengan kilat & petir sekali. aku hanya mampu berdoa je supaya tak de pape yang akan berlaku kat kami warga bazar yang ingin mencari rezeki di bulan puasa nie :)

walaupon hujan tapi besh ! sebab sejuk je..
bnyak insiden yang berlaku sewaktu kami tengah berniaga tadi
..
ada anjing yang tetiba je dtg. pastu kacau sape yang lalu lalang.
ish. ish. pakcik saya cakap kalau anjing tu serbu kedai kite org die nak wat daging anjing roti john.
ish ! satu gurauan aje. giler ape. haram la . 

pastu ade penyelia bazar tu pulak da bengang giler ngan anjing tuh.
die marah pastu die sepak anjing tu. tergolek golek la anjing tu jatuh.
nampak macam kesian. tapi da anjing tu takut takut kan orang yang lalu lalang kat situ.
macam - macam la seyh !!

x abis dengan insiden anjing tu. tiba-tiba da dengar bunyi berdentum kat jalan . depan IPRM .
haish ! ape lagi kalau tak excident. time hujan nie bawak la hati - hati. 
kan da terlanggar kereta org. yang habis kereta awak sendiri.
kami warga bazar hanya mampu lihat dan menggeleng kepala je la. 

ade lagi ade lagi... hahaha
ada sorang cina park kreta die kat depan bazar kite orang. 
pastu boot kereta die tak boleh tutup. habis sekuat tenaga die hempas boot tuh. 
haish ! naik pelik aku tengok. haha
pakcik aku tanya kenapa ngan kereta cina tu. aku jawab la. kereta die tu nak bertukar jadi transformer. 
huhu

SERIUS macam2 ragam aku tengok orang hari nie. 
nama pun manusia. kalau x de tu semua. hidup kita kosong je la. x de masalah. x de kecoh-kecoh nie. hahaha


last : maaf entry terlampau panjang. tq very very very much kerna sudi baca :)

to be continued ...


No comments:

Post a Comment