Sunday, October 16, 2011

Assalamualaikum. . .

Hari nie nak kongsi satu pengalaman yang menuntut kesabaran ..


Hidup di universiti mmg banyak dugaan. . 
semua urusan , kita perlu wat sendiri. . 


dan hari ni telah jadi sejarah untuk aku terus jadi insan yang sabar dengan setiap dugaan dari Ilahi . . Subhanallah


i make a positive thinking , mungkin ada hikmah atas semua yang berlaku ni. .
mengalir juga air mata ni. .
ALLAH s.w.t baru  turunkan ujian yang sedikit kpada hamba-Nya ini. . 
dan aku hanya berserah kepada-Nya untuk mempermudahkan segala urusan ku. . 


Alhamdulillah. . aku mendapat sedikit ketenangan dan ruang untuk aku mnyelesaikan urusan aku nie.
" Sabar itu separuh dari iman "


lastly , aku tak mampu berdiri di dunia ini tanpa keberkatan dari Allah s.w.t.
Banyak lagi kelemahan yang aku perlu perbaiki. . 

No comments:

Post a Comment