Monday, October 31, 2011

it happen again :) gilax la...

ok !! kelam kabut lagi hari aku . . wah ! aku rase ni la benda yang aku tak penah buat sebelum nie . . 


Bila kat matrik n skolah dulu . . aku paling baik kot . wawawawa 


again : this week. . last minit buaat assignment & lab report. .


assignment x mo story lagi..biarkan la berlalu. . .


tadi ! lab report. . OMG ! 


sepatotnye da siap. . then ade la sikit lagi yang nak kena tambah. .
kelas ganti kul 2-4 ptg . . then 4 ptg aku, yana, fazi and amy berlari ke bangunan PPSK..
tunggu pc on..da mkn masa 5 minit. . wa !!! wifi x de. . nti x leh nak submit report !!


then berlari lagi pergi bangunan library ..
masa berputar lagi...dengan muka tak malu . masuk kedai fotostate nak tumpang plug.
time emergency nie la battery laptop x de. .
ok fine ... tengah nak edit2..akak kedai tu kata." dik , kite orang nak tutup da "


ok..aku jerit lam hati !! da 4.30 da...


Fazi kata, jom je la wat kat plug luar nie. .
hahaha.. da terdesak sangat an. nak masuk library tapi kad matrik tak bawak. .


ok ! kami berkelah kat laluan bawah library tu, tempat lalu lalang..sebab ade plug .
perasaan malu memang hilang da..
kami berempat duk atas lantai tuh. . kes nak siapkan report + submit report !!!!


yana kena balik dulu. sbb ade kawad..
amy pon sebab ade koko . . 
fazi patot kena gi bank tp dibatalkan sbb da nak dekat kol 5..





tinggal la aku ngan fazi je. . 
aku suruh fazi balik dulu, die x mau. . die kata kesian aku jalan sorang2 . hahaha
lawak ! b4 this aku ok je sorang . . .


OK2... last skali.. thanx kat korang semueee 
sori kalau banyak kekurangan dari aku.. MAAF !!





No comments:

Post a Comment