Thursday, October 6, 2011

Bila . . .aku ...

Kesinambungan tajuk di atas .... BILA AKU DEMAM !

itulah tajuk yang ingin dikupas serba sidikit ... 
( perghhh skema nye ayat siswi nie )

3 days ago.. 
bile malam menjelma. . arghh !! hidung tetiba berair la pulak..
ok..takpe..tisu da standby awal-awal 4 kotak. . x kesah.
ingat kan sebab cuaca sejuk.. tp hari berikutnye cam gitu jugak. 
dah memei MUKTAMAD  i got fever + flu + sakit tekak lagi. . 

da lama aku x demam. . 
da mmg tradisi kot dok asrama asyik demam je..

tapi  !! kena kuatkan semangat. . huhu. mak & abah jauh. . x de sape nak belikan ubat.
lega sebab ade kawan yang prihatin . . bagi bantuan ubat-ubatan :) THANX A LOT GUYS.


abah suh gi klinik. . . then aku gi berjalan kat KB MALL. . 
konon2 nak rasa aircond. . tapi alangkah kesiannye dalam KB MALL tu memang mendadak la panas aku .
masa tu tak pikir nak shopping da. NAK BALIK !!!
hasrat nak beli tiket bas pon hancus sbb tket x jual lagi. :( 


malam tu , meseg abah. . cakap demam tambah teruk .
ayat yang memei kena la an .. " orang suh gi klinik die gi berjalan . . "
insaf da wahai si anak nie. . 


tekad nak sembuh nie . . petang gi maen netball + pagi gi jogging :)




" KUATKAN SEMANGAT " ( jgn tiru aksi ni kalau rasa nak pengsan ) huhuhu




TERBAEK LA. aktiviti keluarkan peluh menyihatkan badan. . . 


done ! MY MISSION WAS SUCCESS .
saya da elok dan sihat sekarang :)


 p/s : perkara paling penting kita berdoa supaya sembuh dari penyakit yang dihadapi kerana dgn izin Allah s.w.t sahaja yang dapat menyembuhkan kita. 

No comments:

Post a Comment