Thursday, October 13, 2011

on sunny days

kul 12.00 tgh hari... kriooottt ~ bunyi perut aku. hehehe.. LAPOR LERR !
lets go to harmoni class ! eyh silap HARMONI CAFE

lepas je makan.
JOM GI MYDIN !!! ( aku yg memberi cadangan )

di sokong 100 % oleh yana & amy. giler kentang...tengah hari gi MYDIN .

beg berat la ! jom tumpang kat pondok pak guard . hahaha...
pak guard tu tak kesah. asalkan jgn tinggal barang berharga :)

duit aku betul-betul ade 8 ringgit je...wah ! cmne nak shoping. .
beli maggie & buah epal je. . . ikut keperluan je. .
amy ngan yana.. shopping sakan. ! huhu...TERBAEK  !!

serius penat giler + panas. . da la pakai baju kurung masa tuh. . kad matrik USM x tanggal pun dr leher (skema nyeeerrr ). huhu. KANTOI pulak ngan orang MYDIN yg aku ni student USM. hehehehe

balik . singgah blok NURANI sat.. nak amik buku MED RAD dekat firdaus.

CHOOOPPPP ! amik gambar dulu. hahaha.....muka keletihan .



penaaattttt !!! kehabisan tenaga da. .

yana : jom duduk kat tepi padang nie. . redup je ..


SERONOK NYEEERR !
oren lerrr..

lapar kannn..... makan kropok lekor jap .

yana the earth lover 
ke hijauan !


this is my beloved photographer. wink ~ AMY

PEACE YO ! make dehh

THEN , 
tiba-tiba muncul orang yang sangat dikenali. . huaaaaa... MAX ! 

he caught us ! sitting near the nurani's hostel . . hahaha...
he said. . macam kenal aje ??

dari jauh macam kenal je tudung hijau tuh.. dan nampak hidung kamu yang tinggi tu dr jauh ( aku ler tuh ). haha...

SERONOKNYERR kamu semua berkhemah ..

yana : berkelah la ...

ha ! ni la max..


lastly,
ok ! da kul 3.00 pm... jom balik hostel ! aku ade koko pulak . .
adessss lagi penat + malam ade kelas ganti 2 jam.





No comments:

Post a Comment