Friday, December 21, 2012

mood : updating blog

entah kenapa sejak beberapa hari ni mod baik sangat-sangat nak update blog. 
Saje je kot nak hilangkan boring-boring . . maklumlah dah nak final ni. Perlukan sedikit ruang untuk hilangkan stress dr belajar . . ERRR.. belajar KE?? . .

malam tadi balik kul 2.30 pagi. . 
kul 3.00 pg kat shower sorang2... err. aku rasa terberani la pulak ..
ermm .. tengok MY MR. SAMSUNG .. sepi plus senyap je weekend ni . . hehehe..
badan lengoh-lengoh la pulak, niat di hati nak buka nota . LAST sekali terus tido. mata ni dah tak larat sangat . . 

Aku rasa macam selesa je tido malam tadi walaupun hanya 3 jam je. . than meseg masuk kul 5.30 pagi . aku pun tetiba pulak terjaga, before this macam susah

SOMEONE said : Gud Morning !!! .. 

macam ni kot my face expression ! 
hehehe


bayangkan mood aku hepi sangat .. haha. GEDIX la hai.. wish gud morning je pon.. 
bangun subuh then termenung sekejap. . ape rutin aku perlu buat hari ni .. macam free sangat.. barulah teringat yang ak tak basuh baju lagi . err..MOOD RAINING ni wat aku malas nak basuh.. ( maafler.. macam tak sesuai lagi nak wat calon menantu ni ) HEHEHE... 

dan sekarang dah kul 1.30pm..
I NEED TO MOVE ON .. jangan nak lepak sangat la kan. . ingat la wahai diri ini . PEPERIKSAAN semakin hampir. I NEED MY DEAN LIST PROBABLY la kannnnn....for this semester. 
i try my best la .. 

dah2 .. jom pi basuh baju. heheehhe...hujan dah berenti pon

No comments:

Post a Comment