Sunday, December 2, 2012

terdiam seketika..

Assalamualaikum..

lama jugak aku x update blog ni.. sebab busy yang teramat sangat..
Alhamdulillah . . aku berkesempatan jugak untuk menulis..mungkin ada satu benda yang patot aku tulis..yang patot aku luahkan dekat sini..

2.12.2012...

8.00pm.. Jari ni laju je nak bukak page someone yang dah lama remove aku jd fren die ..

hati nie tergerak nak tau perkhabaran beliau sekarang.. memandangkan pagenya tidak private , so aku boleh tengok serba sedikit apa yang die update kat status ..

rasa terkejut .. kjap sungguh masa berlalu.. die pun dah grad skang. .
tetiba rasa sebak sangat... betul ke setiap keputusan yang aku buat ni.. 


tetiba aku terfikir..klu la masa boleh diputarkan kembali..adakah aku akan buat keputusan yang sebijaknya.. 
rasa bersalah yang teramat.. 

tapi patot ke aku salahkan takdir Tuhan yang menetapkan perjalanan semua ni. . yang menggerakkan hati ini untuk bertindak melakukan keputusan ..

maafkan aku wahai sahabat sebab dah lukakan hatimu..
walaupun persahabatan kita cuma sekejap sahaja..atas penyelesaian untuk meleraikan ktegangan yang berlaku. . tapi, dengan takdir Allah kita menjadi kawan...

aku tau memang susah untuk diri ini dimaafkan..

mungkin ni sume takdir Tuhan yang kita tak tau apa rahsia disebaliknya..

~ i need some peace ~ ... 





No comments:

Post a Comment