Tuesday, July 19, 2011

1st day : our budget destination

 ni picture yg sempat kami snap masa hari pertama ;)
location : seremban parade , depan KTM
senang & dekat zack nak jumpa kite org

 ok..ok.. kite start story dr awal ye..mula2 saya agak risau ape la transport sya nak guna tuk jumpa and jemput kawan saya ruwaida & siti zulaiha dekat seremban.
i ingat nak guna public transport je. tapi my dad suggest suh guna uda nye kereta. 
wow ! selesai masalah

lebih senang dan mudah ;)

pukul 10 pagi i da gerak dari jelebu..kul 11 tiba la di seremban
tunggu punye tunggu tibe2 dapat meseg

zack : kalau nak naik KTM gi seremban naik sg GABAI ke?
mira : eyh2..aku x tau la, x penah naik KTM.
zack : serius klu sesat nanti aku nangis ..

selang beberapa minit...i kol zack.

mira : zack , klu nak gi seremban naik SG GADUT nye KTM..konperm sampai seremban
zack : ouh SG GADUT eyh..hehehe..sbenanye da dlm train SG GADUT pon.

okie fine , kawan saya da selamat naik KTM ke seremban ! ~~

beberapa minit kemudian , meseg masuk lagi...

waida : weyh aku x tau kat mana ni..bas ni berhenti. tinggal dua org je lam bas ni.yg lain sume da  turun..
mira : ermm..cer cek kat sekeliling ko de kat mana ..da nak sampai seremban kot
waida : jap2..aku tau aku kt ne..kat rembau da.ade nampak kat signboard bangunan UMNO.hehehe

 macam2 insiden la berlaku...al kisah kawan kawan ku sesat dLM KTM & BAS

LAST..LAST aku gak lambat pick waida coz traffic jam..adoii..biasa la ari jumaat .budak sekolah balik awal.pastu traffic light punye la lama !!
kesian zack kena tunggu kite org '' KEBULUR '' tu la istilah sesuai tuk kite org..hahahaha
sebat MCD la lepas tu..da lapar sangat2.

pas makan round2 jap ...abis saru seremban parade kami pusing !

 tlg amik gambar guna 5 mega pixel.hehehehe
okie done ! cute

3.pm sharp zack kena balik da..kami lintas kan die .hehehe...SESAK SESAK SUNGGUH !
3 of us melintas, i diri paling hujung..so x takut..
ayat yang pertama dikeluarkan oleh siti zulaiha '' tolong !! aku x nak mati dulu '' haha

kire ok la kan aku blgak kool time tu..bile nak lintas balik aku lak duduk pAlING KANAN ! haa ! hambik kau...masa tu baru la nak jerit .takut weyh..banyak kereta . x de pulak abang yang nak tolong lintaskan.hahahaha .....

the end for 1st day

p/s : hepi dapat jumpa walaupon kejap je..klu ade princess diana lagi lagi la meriah..

No comments:

Post a Comment