Wednesday, July 27, 2011

hari berjalan lagi..

ok gurls !

semalam aku ngan kengkawan gi jenjalan lagi...b4 kite org masuk U .
i tumpang kereta kawan cik fara 
PHEWITT ! laju gile die bawak . aanjaat boboi. hehehe

cik fara sampai je JJ die tengok HARRY PORTER.
wow ! manyak ensem la pakwe tuh.

ok . i prefer cerita ni kot.haha...


aku, yana & leha pi bowling sat. huahaua
mengasah bakat yang x keluar nih.


leha power ar men bowling..die ingat pesan pakcik tuh.. 
1 kali baling 30 sen . tapi leha wat 1 kali baling 50 sen hehehe..


 uit2, sempat agi den amik gambar ni ha..padahal nak terjatuh bola tu.


 ok cik yana... anda dengan bola bertuahnyer.. strike kot ! haha


 ok saksikan KEMENANGAN MIRA dan KEKALAHAN LEHA .
ayat kat atas tu aku ciplak dr cik yana. hahaha..giler perli kot !!


 hahaha...cik yana dapat straight jer..pakcik tuh kata die nak belajar dengan awak la. haha


 cik yana, mira  & farah...

anda berdua c o m e l

 cik fara kata x elok membazir makan. heehe...cik yana sehabis baik abis kan makanan die. 
last last aku gak yang x pat abis. hahaha...
kamu semua pena x dengar ayat '' TEGANG PERUT '' ha !! itulah jadi kat aku smalam. haha


 ok ! kami nak balik da....dah 5.30.
saya punchcard before 7.00 .hehehe...


the most cutest girl in jolobu. haha. betoi kan kan kan
fara.mira.yana

p/s : pasni semua jaoh2 blajau...haha..4 tahun nanti la kite jumpa yer. gi cameron pulak.!!

No comments:

Post a Comment