Saturday, July 30, 2011

2nd day ( part 2 ): our budget destination

maaf dan maaf..
baru leh dapat post ape yg tertunda selama ni..
ok...sambung story balik ;)
pas balik dr jumpa my bestie.aku , waida , adek & pakcik gi jenjalan b4 balik jelebu
aku suh die bawak kat tempat yg aku x penah pegi

PULLMAN

Mula-mula je..da terpikat dgn persekitaran yg ditonjolkan.
haaha
cantik & menarik


ramai jugak yg amik gmbar wedding kat sini ;)
pemandangan yg sesuai sangat ! macam kat phuket thailand !


waida ;) cun la awak ! haha


waida & mira ;)
asal aku macam x reti nak pose. hahaha



i like this picture ;)


ha !! ini la tuan kepunyaan tasik nih. huhu
tengah merenung tuk projek yg akan dibangunkan lagi kat tepi tasik ni.
wow . i dapat curik snap picture die

my adik ;) aiyooo....da tegak macam tiang bendera da
hehehehe

 wa , cantek kami bergambar kat sini.. idea pakcik saya la ni..
pastu ade 1 pasangan pengantin nak  tiru macam kami..
hehehe





ok ! jom gi pantai jap. hehehe



habis kasut kena masuk pasir ;))


kami fly to PHUKET now !

ha ! kami main peluk tiang ..
aku dapat tiang yg belakang skali.


ye tau dilarang masuk !
nanti roboh bangunan tuh.
hahaha


tiang seri mana pulak letak tengah2 alam ni.
cak !!



kami tak tau nak amik gambar camne lagi..
da penat bejalan.


ALAMAK ! salah masuk toilet.


wah !! hepi giler
da macam tempat kami bermain je..

ni panglima badul . hahaha





rehat sebentar bersama KIT KAT .
penat da berjalan. duduk sat. amik udara segar


cer teka saya kat mana??



pewitt !! macam kat phuket . hehehe



really luv this picture.
macam gambar wedding kan kan kan


jom balik...
nanti kena marah pulak dengan tuan rumah


stairs of putrajaya
wehuu ~~


ok ..kami baru decide nak swimming.
x bleh pulak. hehehee


ini kungfu panda 5 ...3D punye tau. hehehe..versi kurus

ni la tempat yg kite org pegi sbenanye.
hehehe

bes sangat !

OK DONE . kami hendak pulang.
nak antar cik waida ke terminal 1

cik waida nak balik johor la..
die sewa PLUS LINER

p/s : nanti kita pergi jalan2 lagi ye, pegi tempat yang lagi bes

No comments:

Post a Comment