Monday, July 11, 2011

about me ..

assalamualaikum...

terasa nak luahkan something ..
x pelah. mungkin ni je kot jadi pengubatnye...

mira..mira..mira..
yer, first tengok mungkin org kata aku sombong kot..
sebab aku pon x tau...org yang lihat dan wat tafsiran je tau pe sbenanye..
camne nak explain yer..ermm..try je la.

serius !! aku ni susah nak peramah ngan orang bile skali kenal jer..
mungkin malu kot, ye la x tau nak cakap ape.hehe
tp bila da lama kenal..korang tau la aku cmne kan.
kadang aku ni kuat rasa rendah diri ..ye la. aku x cantik mana pon nak kawan dengan yang cantik2 dan yang elok paras rupanye.
bila aku nak ckp ngan someone je mesti ak pikir banyak kali..shud i talk wit them?? shud i??
camne klu dia pikr aku ni annoying ke....slesa ke org ni ckp ngan aku??
dan ni la ..aku suka sgt pikir pe org akan kata pasal aku..
da bnyak kali aku cuba baiki kelemahan nie..tapi !! still ade...( agak sedih )


bile terfikir balik la kan, ade ke nak kawan ngan aku..da la x reti sgt nak bergaul.

then, slalu sangat la rasa macam tuh..
sbenanye x patut rasa camtu kan....???

setiap hari aku akan pikir positif..aku x kesah pe orang nak cakap pasal appearance aku..
aku suka jadi diri aku sendiri..
sebagai hamba-Nya aku bersyukur dengan segala pemberian-Nya.

actually beberapa ari ni aku cam tertekan sikit dengan pe yang aku fikir pasal diri aku..
aku se cam x sabar nak masuk U da..nak lupekan pe yg aku pikir skang.
dengan blaja je aku leyh lupe masalah aku ni..
dan yg paling penting skali..
dengan sujud kepada-Nya , aku dpt ketenangan , kekuatan tuk aku tempuh hari2 yang mendatang

'' setiap ape yang berlaku pasti ada HIKMAHNYA ''

No comments:

Post a Comment